Hangi Başlıklar Çalışıyor?
Hangi başlıkların en çok tıklama aldığını görmek için Analytics'te “Tüm Sayfalar” raporunda birincil boyutu “Sayfa Başlığı” olarak ayarlayabilirsiniz:
Burada, aşağıdakiler gibi birçok sorunun cevabını bulabilirsiniz:
- Clickbait başlıklarla daha fazla trafik alıyor musunuz?
- Tıklama emri olmayan başlıklardan daha fazla dönüşüm alıyor musunuz?
- Liste tabanlı gönderiler veya “nasıl yapılır” gönderileri en iyi performansı veriyor mu?
Anahtar Kelime Amacına Bakın
Ziyaretçilerinize değer sunduğunuz sürece Google içeriğinizi SERP’te iyi bir şekilde sıralayacaktır. Bu değeri sunabilmek için insanların aradığı anahtar kelimelerin arkasındaki amacı bilmek önemlidir.
Be Found Online SEO Direktörü Ben Hocking şöyle diyor:
“Sitenizde bir anahtar kelimenin amacına uygun içeriğe sahip değilseniz, o anahtar kelimeyi sitenizde kaç kez kullanıyor olursanız olun, anlamlı miktarda arama trafiği elde edemezsiniz.”
Bilmeniz gereken dört tür anahtar kelime amacı vardır:
- Gezinme : Kullanıcılar belirli bir web sitesini arar (örneğin, “Amazon”)
- Bilgilendirici : Kullanıcılar bir sorunun cevabını arar (örneğin, “Eyfel Kulesi'nin uzunluğu ne kadar”)
- Araştırma : Kullanıcılar, bir aksiyonla sonuçlanabilecek bilgileri arar (örneğin, “en iyi dijital kameralar”)
- Aksiyon/İşlem : Kullanıcılar aksiyona hazırdır (örneğin, “yürüyüş botları”)
Arama sorguları raporunuz, işletmeniz için doğru anahtar kelime türünü içermelidir. Örneğin, bir e-ticaret mağazanız varsa, anahtar kelimelerin çoğunun araştırma veya aksiyon amaçlı olmasını istersiniz.
Araştırma anahtar kelimelerinin peşinden gitmek istiyorsanız, RealNutritionCo.com şirketinin bu içeriği sizin için güzel bir örnek olabilir.
Bu tarz karşılaştırma içerikleri, neredeyse satın almaya hazır olan kullanıcılara hizmet eder.
İçerik Fikirleri İçin Sosyal Medyadan Nasıl Faydalanılır?
Hedef kitlenizin neyi sevdiğini (veya sizin için neyin işe yaradığını) anlamanın en iyi yollarından biri sosyal medya hesap analizlerinizi kullanmaktır.
Topiko: Akıllı İçerik Fikri Motoru
Akıllı içerik fikri motoru Topiko, özgün ve yaratıcı içerik fikirlerine ihtiyaç duyan İçerik Bulutu yayıncıları için geliştirildi. Topiko, markalara ve ajanslara, hedef kitlelerinin ilgisini çeken ve organik trafiklerini artıran içerik fikirleri bulma konusunda yardımcı olmayı amaçlar.İçerik Bulutu yayıncıları içerik türüne ve beklentilerine uygun olarak, akıllı teknolojiler ve profesyonel içerik üreticileri tarafından önerilen içerik fikirlerini değerlendirip, beğendikleri fikirleri ilgi çekici içeriklere dönüştürebilirler.
Topiko ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.
kaynak: içerik bulutu
0 Yorumlar