Blender Derslerine Başlıyorum

Blender derslerine belli bir ders programı dahilinde başlıyorum.

Blender 2.8Daha önce de yazdığım gibi blender öğrenmeye başlıyorum demiştim. Ben o yazıyı yazdığım sırada zaten bir çok şeyi öğrenmiştim, malum bloğa yazmayı bırakmıştım ve eski yazılarımı da silip bloğu neredeyse kapatma eşiğine gelmiştim. Artık bloğa eskisinden de fazla yazılar girerek devam etme kararı aldım ve araştırdığım konular hakkında yazmaya devam edicem.

Blender programına da yaklaşık 2 ay kadar ara ara derslerine baktım, kendim projeler yaptım vs. Şuan için bir eğitim programı henüz yapmadım, hazırladığım dersler var ama yakın zamanda Blender 2.80 versiyonu çıkacağı için dersleri ona saklıyorum. Malum bazı değişiklikler olacak; Kısa yollarda değişiklikler, yeni eklemeler, render motorunun değişmesi vs.

Blogda yazı olarak anlatmanın yanı sıra video olarak ta hazırlamayı düşünüyorum. Hem daha hızlı hemde uygulamalı olarak daha rahat anlamanızı sağlayacak.

Belirli ders programı dahilinde yazıları paylaşacağım, umarım bu yönde bir ilginiz vardır. Bu konu hakkında önerilerinize açığım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar