Android Google Hesap Ekleme Hatası Sorunu Şifrem Doğru Ancak Giriş Yapamıyorum

Bugün telefonum bozulduğu için eski yedek telefonu kullanayım dedim. Her şey iyi güzel fakat google hesabıma giremiyordum. Eposta ve şifre doğru olmasına rağmen "Üzgünüz.. Şifre Yanlış Kullanıcı adı ve parolanız eşleşmedi. Lütfen tekrar deneyiniz." hatasını alıyordum. Nedenini araştırıp buldum.

Google hesabınızda iki adımlı doğrulama seçeneği açık ise ve telefonunuz bunu desteklemiyorsa ya iki adımlı doğrulamayı kapatmalı ya da uygulama şifresi hazırlamalısınız.

İki adımlı doğrulamayı kapatmanızı önermem, fakat kapatmak isterseniz buraya tıklayarak hesabınıza girip kapatabilirsiniz. Bunu yaptıktan sonra cihazınızdan rahatlıkla giriş yapabilirsiniz.

Size asıl önerim uygulama şifresi oluşturmaktır. Buraya tıklayarak giriş yapıp uygulama ve cihaz seçeneklerini seçtikten sonra oluştura tıklayın. Ben tam yetki almak ve seçeneklerde bulunmayan telefonum için direk cihaz seçin menüsünden "Diğer (özel ad)" kısmını seçerek "Yedek telefon" yazıp şifremi aldım.

Uygulama Şifresi

Şifrenizi aldıktan sonra cihazınızda mail adresinizi yazıp şifre bölümüne bu uygulama şifresini yazınca giriş yapabileceksiniz.

Şunun önemini belirtmek isterim. Uygulama şifresi oluşturduğunuzda iki adımlı doğrulamayı kapatmak zorunda değilsiniz. Umarım işinize yaramıştır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar