Kitap Okumayı Sevenlerin Sosyal Medyası: 1000Kitap

 Size 1000Kitap’tan biraz bahsetmek istiyorum. Kitaplar hakkında incelemeler ve alıntılar bulabilir ve kitapları yeniden keşfedebilirsiniz. Tabi bunları da sizi beni gibi kişiler paylaşıyor.

Kitap Okumayı Sevenlerin Sosyal Medyası: 1000Kitap

Kitap okumayı bir türlü huy edinemesem de kendimi buna zorluyorum. Sürekli yanımda bir kitap bulunduruyorum okuyayım diye. Ama kitap okumayı seven bir çok arkadaşım var ve onları gördükçe benim de okuyasım geliyor.

Geçenlerde İnstagramda dolaşırken kitap okuyan birinin profilinde bir link gördüm. Siteye girdiğimde hoşuma gitmişti. Sadece kitaplar üzerine kurulmuş bir sosyal medya. Bence çok harika bir fikir, kurucusu kim bilmiyorum ama çok güzel bir şey yapmış. Tebrik ederim.

Size 1000Kitap’tan biraz bahsetmek istiyorum. Kitaplar hakkında incelemeler ve alıntılar bulabilir ve kitapları yeniden keşfedebilirsiniz. Tabi bunları da sizin benim gibi kişiler paylaşıyor.

Bu yıl için kitap hedefinizi girdiğiniz bölümü var. Aynı zamanda diğer kişilerin hedeflerini de görebiliyorsunuz. Ayrıca bu hedefe ulaşılması için kaç günde ne kadar kitap okunması gerektiğini de gösteriyor.

En çok okuyan okurlar, en çok okunan kitaplar, yazarlar vs bölümleri var. Şöyle düşünün, bir kitap alacaksınız ve bununla ilgili araştırma mı yapmak istiyorsunuz. 1000Kitap bunun için tam aradığınız yer. İncelemeleri okuyun, kaç kişi okumuş görün. Ayrıca kitapların satış linkleri ve fiyatlarını da aynı sayfada bulabiliyorsunuz.

Daha fazla anlatmayacağım, 1000Kitap sitesine girip incelemenizi öneriyorum. Hele ki kitap okumayı seven biriyseniz mutlaka girin.

1000Kitap’ta benim profilimde bu 🙂

Yorum Gönder

0 Yorumlar