Korona , Yalnızlık ve Düşünme…

 Eveeeett, son zamanlarda bloğumla ilgilenemediğimi farkettim. Öyle ki neredeyse varlığını bile unutacak kıvama geldim. Malum uzun süredir iş yoğunluğu yüzünden bırakın bloğa yazı yazmayı haberleri bile doğru düzgün takip edemiyordum.

2020 süper geçiyor ha ne dersiniz. Yakınlar zamanda uzaylıları görür müyüz? Ne diyorum biliyor musun, uzaylılar gelse hiç şaşırmayız bence. O kadar olay oldu ki. Şuan ki halimize baksana film gibi. Biri gelip kestiikkkkk, set arası dese de mola versek azıcık.

Covid19

Kim derdi ki bir virüs insanlığı yola getirecek diye. Ama oldu, millete evde öğretilemeyen el yüz yıkamayı çinli bir virüs öğretti. Çok can kaybettik, hala daha devam ediyoruz. Peki ne kadar sürecek bu böyle? 1 ay, 1 yıl?

Ne kadar kısa sürmesini istesekte herkes önlem almazsa önüne geçilemeyecek maalesef. Ben mecburi olarak evde kalamıyorum ama sen, o ve onlar gibi milyonlarca kişi #evdekal’ın ki tedbirler işe yarasın. Sizler için hastahanelerde kendimizi tehlikeye atarak çalışıyoruz. Kendinize saygınız olmasa bile sağlık çalışanlarına saygı duyarak kurallara uyun. #Evinizdekalın…

Evet biliyorum, evde kalmak çok can sıkıcı. Ama bir yönden de iyi bence. Kendinle yalnız kaldığın uzun bir süre var ve geleceğin için düşünüp karar alabileceğin uzun bir zamanın var. Seni meşgul edecek çok şey yok etrafında. Bir hedef belirle ve yolunu ona göre çiz. Kendini geliştir, kitap oku, araştırma yap. Bence bu çok güzel bir fırsat. #Herkrizdenbirfırsatdoğar

Başka ne mi yapılabilir. Ailenle zaman geçir, arkadaşlarını sevdiklerini ara, konuş. İlla yanlarında olmak gerekmez. Yanlarında olduğunu hissettirmen yeterli. Birine önem vermen sadece yanında olmanla veya yanında olmasıyla ölçülemez. Bu yüzden sevdiklerine zaman ayır ve sevgini onlara hissettir.

Eeee başka ne yapacaz, ben bunları zaten yaptım mı diyorsun. Peki başka ne yapabiliriz bi bakayım. Son zamanlarda herkesin google amcaya evde yapılabilecek etkinlikler, evde nasıl zaman geçirilir diye bir çok benzer soru sorulduğunu biliyorum. Çünkü bende aradım, oradan biliyorum. Ama ne biliyor musun, herkesin boş zamanım olsa da yapsam dediği bir şeyler vardır. O şeyi bir düşün, senin boş zamanım olsa da yapsam dediğin şey neydi?

Kendine müzik listeleri oluştur, kendi kendine kendi hakkında sorular sor. Mesela en sevdiğim film/dizi hangisi?, şöyle bir şey olsa nasıl tepki veririm? vs. Kısacası kendini tanı, ya da tanımaya çalış.

Bu da mı olmadı. Haklısın herkesin söylediği şeyler bunlar. Tamam şuna ne dersin. Şimdi gidip uyuyacam, sende öyle yap ^_^

Yorum Gönder

0 Yorumlar