Etkileşimli İçerik Nasıl Kullanılır?

1) Kişiselleştirin

Müşterilerinizin markanıza sadık kalmasını istiyorsanız, kendilerini değerli hissetmelerini sağlamalısınız. İçeriğin kişiselleştirilmesi de bu işe yarar. Müşteri katılımını artırır, çünkü markanın müşterilerine önem verdiğini gösterir.

Ayrıca, kişiselleştirilmiş içerik satar. Araştırmalar şirketlerin yüzde 79'unun belgelenmiş bir kişiselleştirme stratejisine sahip olduğunu göstermektedir.

Bu nedenle, müşterilerinizi memnun etmek istiyorsanız, içeriğin kişiselleştirilmesi bir zorunluluktur.
Etkileşimli içerik doğal olarak kişiselleştirilmiştir. Ana fikir, müşterilerin içerikle ilgilenecekleri ve cevapları temelinde kişiselleştirilmiş sonuçlar alacakları yönündedir. Bunu daha iyi anlamak için bu etkileşimli deneyime bir göz atın.

Etkileşimli İçerik Nasıl Kullanılır?

Hangi kol saatini satın almalısın’ başlıklı bu içerik, potansiyel müşteriye 5 basit soru sorar. Yeni bir kol saati satın almadan önce bütçeniz, kol saatinizi kullanma amacınız ve en sevdiğiniz renk gibi soruları içerir. Potansiyel müşteri, bu soruları cevaplayarak kendi ihtiyaçlarına uygun bir kol saati önerisine ulaşır.

Daha sonra, potansiyel müşterinin tercihi hakkındaki bilgiler, benzer ürünlerdeki teklifleri tekrar hedefleyen reklamları ve e-postaları göndermek için kullanılabilir.

2) Gerçek Değer Sağlayın

Müşterilerinizin markanızı başkalarıyla da paylaşmalarını nasıl sağlarsınız? Onlara sürekli gerçek değer sağlayarak… İşinizi doğru yaparsanız, daha fazlası için geri gelmeye devam edecekler. Ancak etkileşimli içerik bu konuda size nasıl yardımcı olabilir?

Potansiyel müşterilere değerli bir şeyler sunun. Bu onların katılımını sağlar ve güvenlerini artırır. Bunu bir örnekle açıklayalım.

Bir otomobil şirketine sahip olduğunuzu varsayalım. Pek çok insanın, ürününüzü satın almakla ilgilendiğini, ancak bunu mali olarak karşılayıp karşılamayacağı konusunda kafasının karışık olduğunu görebilirsiniz. Böyle bir durumda Taşıt Kredisi Hesaplama Aracı oluşturabilirsiniz.

Müşterilerinizin bundan fayda sağlaması satış şansınızı artırır. Dahası, bunun gibi etkileşimli deneyimler, müşterilerinizin markanızı başkalarıyla paylaşmasına öncülük edebilir.


Var olan müşterilerinize nasıl değer katabilirsiniz? Ürününüzü zaten kullanıyorlarsa, onu optimize etmelerine yardımcı olabilirsiniz. E-posta pazarlama çözümleri sunan bir pazarlama şirketi olduğunuzu varsayalım. Müşterilerinizin yatırım getirilerini ölçmelerine yardımcı olan etkileşimli bir içerik oluşturabilirsiniz. Ayrıca, yatırım getirisi düşük veya orta düzeyde olan müşterilerinize konuyla ilgili çözümler ve tavsiyeler sağlayabilirsiniz.

E-posta Pazarlama Stratejinizin YG'si nedir?

Kaynak: İçerik Bulutu

Yorum Gönder

0 Yorumlar