Partikül Çıkışlı Blender Animasyon Eklentisi (2.80 & 2.79)

Blender için güzel bir partikül animasyon eklentisi paylaşıyorum. Eklentiyi ben yazmadım, beğendiğim için paylaşmak istedim.

Blender animasyonları için güzel bir eklenti. Eklentiyi 3dsinghvfx yazdı, kendisine buradan teşekkürlerimi sunarım. Güzel bir eklenti olmuş. Eklenti açıklamasında yazdığı yazının çevirisi aşağıda bulunmaktadır. 2.79 ve 2.80 versiyonları için ayrı 2 anlatım videosu ve eklenti indirme linki yine aşağıda verilmiştir.

Node-Based Particles (Beta) for Animation Nodes (AN) with Particle Output Node for Blender 2.8

Group-Nodes’un Blender 2.80 için Animation Nodes ile parçacıkları kontrol etmesini sağladım. Bu Düğüm tabanlı parçacık sistemi, YouTube kanalım 3D Singh VFX’imde mevcut olan blender 2.80 için ekstra düğümlerimle birlikte çalışıyor. Böylece şimdi Blender 2.80’deki partikülleri animasyon düğümleriyle kontrol edebilirsiniz. İndirme dosyası, Grup Düğümlerini, Temel Örnekleri ve Gelişmiş Örnekleri içerir. Animasyon düğümlerinin parçacıkları kontrol etmesi için daha fazla düğüm ve grup düğümü geliştiriyorum. 

 2.80 Eklenti Linki: Node-Based Particles for Animation Nodes (AN) with Particle Output Node 

 2.79 Eklenti Linki: Node-Based Particle System for Animation Nodesfor blender 2.79 

 Sizinde hoşunuza giden eklentiler varsa yorum kısmında paylaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar