İstanbul İşletme Enstitüsünden Ücretsiz Online Eğitimler

İstanbul İşletme Enstitüsünden Ücretsiz Online Eğitimler
Online eğitim sertifika programları ile iş hayatınızda başarıyı sizin için daha da kolaylaştırıp, yakınlaştıracak olan Toplam Kalite Yönetimi, Stratejik Yönetim, İş Hukuku Uygulamaları, İnsan Kaynakları Yönetimi, İletişim Teknolojileri ve Toplum, Finansal Yönetim, 360 Derece Performans Değerlendirme programlarında eğitim alabilirsiniz.

Bu sistemde, sertifika programını seçme, kayıt yaptırma, dersleri takip etme, sınavlara girme ve sertifika sahibi olma gibi tüm süreç web sitesi üzerinden yürütülür.

Tüm eğitimlerin sonunda sertifika ya da sertifika kodu veriliyor. Kullanım amacınıza ve lokasyonunuza bağlı değişkenlikle ikisinden birini seçebilirsiniz.

İş dünyası için önemli olan ve mesleki yetkinliği arttırmak için verilen online eğitimlerde aranan özellikler de eğitimin konusu kadar önem taşımaktadır. Çünkü ancak kaliteli eğitim veren kurumların kursiyerleri iş hayatında başarıyı yakalayabilmektedir. Öncelikle uzaktan eğitim kapsamında verilen online eğitimlerin içerik olarak çok yeterli olması, gereksiz bilgilerden uzak ve doğru bilgiye odaklanmış olması bir hayli önemlidir. Diğer yandan kaliteli bilgi kaliteli eğitim araçları ile desteklenmeli kursiyerlerin en fazla yararlanacağı duruma getirilmelidir.

Online eğitim sertifika programlarından örnekler vermek gerekirse ilk akla gelenler iş dünyasında gerekli olan ve mesleki yetenek kazandıran programlardır. İşte yükselmek ve mevki arttırmak için en çok tercih edilen sertifika programları iş hukuku, kalite yönetimi, insan kaynakları yönetimi, finansal yönetim, insan kaynakları yönetimi, iletişim şeklindedir. Online eğitim kurslarında sertifika programı kapsamında bu konuların iyice kavranması amaçlanmakta ve eğitim sonunda başarılı olunması durumunda da online eğitim sertifika programlarının başarıyla tamamlandığına dair sertifika verilmektedir.

Online Eğitim; İnternet hattına bağlantısı sağlanmış bir bilgisayar ile önceden kayıt edilmiş dersleri izlemek, ya da canlı olarak verilen dersleri takip etmektir. Sertifikalı Eğitim Programları özellikle son dönemde online eğitim sistemi ile verilmektedir.

İş hayatında profesyonellik iş başarısı için oldukça önemli bir konudur. Mesleki yeterliliği sağladığı gibi terfileri de etkilemektedir. Profesyonelliği arttırıcı bazı yöntemler bulunsa da gerekli konularda eğitim almak hepsinden daha yararlı bir yöntem olarak karşımıza çıkmaktadır. Sözü edilen eğitimler ise yüksek lisans eğitimi düzeyinde olup online eğitim programları sayesinde online kampüslerde profesyonel olarak karşılanabilmektedir.

Online eğitim, eğitim almak için şehir değiştirmenize, okul binasına, eğitim kampüsüne gitmenize gerek olmayan, eğitimi ayağınıza getiren bir sistemdir.

Online eğitim yönetimi, tüm hizmetleri online olarak, internet sitesi üzerinden verir. Böylece, eğitim merkezinin yönetimi ile eğitim alan arasındaki ilişki, web sitesi üzerinden yürütülür. Bu da her anlamda hızı sağlarken, gereksiz masrafları ortadan kaldırır.

Ücretsiz olarak alabileceiniz eğitimler şunlar; (Kayıt İçin Tıklayın)

  1. 360° Performans Değerlendirme
  2. Bordro ve Bordro Uygulamaları Eğitimi
  3. CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
  4. CV Hazırlama ve İş Görüşmesine Hazırlık Eğitimi
  5. Etkili İletişim Stratejileri ve Beden Dili Eğitimi
  6. Etkili Sunum Teknikleri Eğitimi
  7. Etkin Yönetici Asistanlığı
  8. Finansal Yönetim
  9. Genel Muhasebe
  10. İletişim Teknolojileri ve Toplum
  11. İnsan Kaynakları Yönetimi
  12. İş Analizi ve Görev Tanımı Eğitimi
  13. İş Hayatında Yazışma Teknikleri
  14. İş Hukuku Uygulamaları
  15. İş Süreçleri Yönetimi Eğitimi
  16. İş Yerinde Görgü Ve Etik Kuralları Eğitimi
  17. İşaret Dili Eğitimi
  18. İşletme Yönetimi Eğitimi
  19. Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Eğitimi
  20. Liderlik ve İşletme Yöneticiliği
  21. Mobbing
  22. Mülakat Teknikleri
  23. Satış ve Pazarlama Teknikleri
  24. Stratejik Yönetim
  25. Stres Yönetimi Eğitimi
  26. Toplam Kalite Yönetimi
  27. TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi
  28. TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
  29. Tüketici Davranışları Eğitimi
  30. Üretim Yönetimi Eğitimi
  31. Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri Eğitimi
  32. Yönetim ve Organizasyon Eğitimi
  33. Zaman Yönetimi Eğitimi
  34. Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri

Yorum Gönder

0 Yorumlar